Conor, Abeke, Meilin i Rollan, wciąż uznawani za zdrajców i winnych zbrodni, której nie popełnili, próbują oczyścić się z zarzutów. Jednocześnie są na drodze do rozwiązania pradawnego sekretu. Poszukiwania prowadzą czwórkę Zielonych Płaszczy do Trunswicku. Zastają miasto zniszczone i mieszkańców pogrążonych w rozpaczy. Czy będą mogli komuś zaufać, gdy za ich głowy została wyznaczona nagroda?
Przeczytaj książkę. Wyrus zrazem z czworgiem bohaterów, by uratować Erdas. Odblokuj grę. Odkryj swojego zwierzoducha i dołącz do przygody na www.spiritanimals.com.pl
UWAGI:
Na okładce: w środku kod dostępu do gry.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Rozdarci między dwoma światami, Conor, Abeke, Meilin i Rollan ścigają się z czasem, aby przezwyciężyć pradawne zło. Zagłada grozi nawet świętemu przymierzu ludzi i zwierząt.
Przyjaciele stają przed wrogiem zdolnym zniewalać umysły i wykradać zwierzoduchy prawowitym towarzyszom. Ich sojusznicy padają ofiarami ciemności i cała czwórka musi odszukać w swoich przyjaciołach światło, które wskaże im drogę. Lecz jedno z nich wygaśnie. Briggan, Uraza, Jhi i Essix. Zanim dotrą do kresu podróży, jedna z legend dobiegnie końca.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni